Termeni și condiții de utilizare
1. Datele noastre
Vânzătorul: https://veselfluturas.ro - site oficial VESEL FLUTURAȘ SRL
Punct de lucru: Magazin Vesel Fluturaș
Timișoara, str. Zugrav Nedelcu nr.1
cod poștal 300175
Cod Unic de Înregistrare: 49050613
Număr de înmatriculare la Oficiul Registrului Comerțului: J35/4225/2023
Telefon: +40 773 792 689
contact[@]veselfluturas.ro
Clientul: Utilizarea site-ului www.veselfluturas.ro (accesul, cumpărarea produselor, prelucrarea datelor cu caracter personal, etc.) implică garanția din partea Clientului că a împlinit vârsta de 18 ani, astfel încât beneficiază de drepturile legale pentru a valida o comandă și că este de acord cu termenii și condițiile expuse în conținut. Astfel, beneficiați de toate drepturile și obligațiile contractuale, rezultate din raportul juridic generat de lansarea comenzii, respectiv confirmarea acesteia.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica, în orice moment, conținutului prezentului document, fără nicio notificare în prealabil.
2. Tarifele
Prețurile afișate pe site includ TVA, acesta este de 19%.
3. Promoțiile prezente pe site
Sunt valabile în limita stocului disponibil și în perioada indicată pe site, în condițiile afișate pe site. Promoțiile nu sunt cumulabile între ele și nu se pot aplica retroactiv comenzilor deja plasate și/sau procesate.
4. Comanda dumneavoastră
Comanda plasată pe site-ul Veselfluturas.ro este validă și generează obligații contractuale pentru Vânzător numai dacă sunt îndeplinite cumulativ următoarele condiții, fără niciun fel de excepție:
4.1 Comanda va putea fi procesată de Vânzător numai după confirmarea telefonică a acesteia cu Clientul.
4.2 Datele Clientului care a plasat comanda trebuie să fie complete și corecte, acesta furnizând toate informațiile necesare pentru tratarea ei, asumându-și responsabilitatea pentru corectitudinea acestora.
4.3 Livrarea comenzii poate fi anulată în orice moment dacă Vânzătorul are indicii că Clientul este minor sau există alte impedimente ori indicii de natură a-i afecta discernământul ori capacitatea de luare de decizii.
4.4 Produsele comandate se află efectiv pe stocul Vânzătorului și sunt disponibile pentru onorarea comenzii. Site-ul Veselfluturas.ro permite accesul mai multor clienți în același timp și plasarea mai multor comenzi simultan. Stocurile afișate ca disponibile în momentul plasării unei comenzi riscă să fie epuizate dacă un alt client plasează comanda cu câteva secunde mai devreme. Vă vom informa telefonic sau prin email dacă produsul comandat nu mai este disponibil în stoc.
4.5 Nu exista erori de sistem de natură a genera un preț eronat sau incomplet (spre exemplu, valoarea produsului este afișată 0 = zero – lei sau prețul afișat, ca urmare a unei erori, este infim, derizoriu ori vădit disproporționat, în raport cu cantitatea, calitatea și proprietățile produsului).
Vesel Fluturaș își rezerva dreptul de a refuza unilateral și în mod întemeiat, onorarea anumitor comenzi dacă apreciază, pe baza unor împrejurări reale și obiective, că:
- furnizarea produselor comandate încalcă normele în vigoare,
- fie nu ar fi oportună (spre exemplu, comanda este realizată de o persoană care a mai comandat anterior produse însă fie nu a onorat plata acestora, fie a onorat-o cu întârziere, fie a onorat-o parțial, în mod total nejustificat, etc.),
- fie că prin realizarea relației comerciale i s-ar aduce un prejudiciu, indiferent de natra lui.
În oricare din aceste cazuri, Vânzătorul nu este răspunzător pentru neonorarea comenzii iar Clientului / utilizatorului nu i se va percepe niciun cost.
5. Modalitățile de plată
Plata în numerar - în lei, integral, la livrare.
În cazul livrării produsului printr-o firmă de curierat, plata acestuia se va face curierului pe bază de chitanță ca și act doveditor al plății. Efectuarea plății de către Client reprezintă acceptul privind conformitatea produsului/produselor livrate.
6. Livrarea comenzii
6.1 Prețurile afișate în dreptul produselor nu includ cheltuielile de livrare. Acestea vor fi calculate separat, în coș, în funcție de valoarea produselor.
6.2 În cazul în care plasați o comandă cu livrarea în România, cu valoare mai mare de 300 de lei, livrarea este gratuită.
Dacă valoarea este mai mică de 300 de lei, se aplică tariful de transport de 20 lei pentru comenzi cu valoarea mai mică de 299 lei.
6.3 Dacă sunteți din Timișoara sau împrejurimi, puteți prelua coletul chiar în aceeași zi, în 6 ore de la trimiterea comenzii prin site, direct din magazinul nostru :
Adresa: Strada Zugrav Nedelcu 1, Timișoara 300175
Dacă sunteți din restul țării, livrarea comenzii dumneavoastră se va face prin CARGUS România în 2 zile lucrătoare.
6.4 În cazul în care un produs comandat nu mai este disponibil în stoc (site-ul nostru permite accesul mai multor clienți în același timp și plasarea mai multor comenzi simultan), livrarea produsului dumneavoastră poate dura între 5 și 21 zile (în funcție de tipul produsului și disponibilitatea materiei prime la furnizor). Vesel Fluturaș SRL vă va ține la curent de termenul exact de disponibilitate al produsului dumneavoastră prin email sau telefon.
7. Datele dumneavoastră
Consultați Politica de confidențialitate.
8. Garanție, reclamații
Toate produsele comercializate pe site, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor, producătorul fiind unic responsabil pentru eventuale lipsuri, deficiențe, neconformități, etc.
Produsele comercializate de Vesel Fluturaș SRL sunt noi, în ambalajele originale.
Ne puteți contacta pentru orice informație sau reclamație prin intermediul formularului de pe site: contact@veselfluturas.ro în termen de 14 zile de la recepție.
9. Returnarea produselor
Prevederile prezentului capitol sunt conforme cu dispozițiile O.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, în cazul achiziționării de produse de pe site-ul Veselfluturas.ro folosind tehnicile de comunicare la distanță.
9.1. Consumatorul (Clientul) își poate exercita dreptul de retragere din contractul cu Vânzătorul în termen de 14 (paisprezece) zile de la intrarea în posesie a produsului.
9.2 Consumatorul poate folosi modelul de formular de retragere sau poate face orice altă declarație neechivocă în care îşi exprimă decizia de retragere din contract, transmisă Vânzătorului prin email la adresa: contact@veselfluturas.ro
MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE
Prezentul formular se trimite completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.
Către [introduceți numele, adresa poștală și, dacă este cazul, numărul de telefon şi adresa de email ale Vânzătorului]___________________________________________________
Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse (*)/prestarea următoarelor servicii(*)___________________________________________________________________
Comandate la data (*)/primite la data (*)________________________________________
Numele consumatorului/(consumatorilor) ______________________________________
Adresa consumatorului/(consumatorilor)_______________________________________
Semnătura consumatorului (consumatorilor) [doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie] _________________________________________________________
Data _______________
(*)A se elimina mențiunea inutilă, după caz.
9.3 Vânzătorul va comunica consumatorului, fără întârziere, pe un suport durabil, confirmarea de primire a formularului de retragere.
9.4 Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere în conformitate cu dispozițiile din prezentul articol revine consumatorului.
9.5 Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale de a executa contractul la distanţă sau de a încheia un contract la distanţă în cazul în care consumatorul a efectuat o comandă.
9.6 În cazul în care consumatorul solicită retragerea din contract iar comanda sa este achitată, vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării acestuia asupra deciziei de retragere.
9.7 În cazul în care consumatorul solicită retragerea din contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, consumatorul trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv.
9.8 Vânzătorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată, folosind aceleași modalități de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.
9.9 Vânzătorul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de vânzător.
9.10 Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit sa recupereze el însuși bunurile.
9.11 În cazul în care un bun comandat nu poate fi livrat de către vânzător, acesta din urmă va informa consumatorul asupra acestui fapt și va returna în contul acestuia contravaloarea bunului și/sau serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care consumatorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a contractului.
9.12 Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor.
Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-și exercita dreptul de retragere.
9.13 Toate produsele pe care consumatorul vrea sa le returneze trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către consumator: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu se acceptă produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile.
Produsele se returnează în ambalajul original, dacă este posibil, însoțite de etichetele inițiale, intacte, certificatul de garanție în original, dacă a fost emis de producător/ distribuitor și toate documentele cu care au fost livrate.
9.14 Sunt exceptate, printre altele, de la dreptul de retragere din contract următoarele:
- Furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de Clientul persoana fizică sau personalizate în mod clar;
- Furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de către consumator;
- Furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii.
- Produse de tip comandă specială, indiferent de categorie
- Produsele, aduse în stoc în urma unei comenzi ferme din partea consumatorului și a efectuării plății în avans;
- Electrocasnice desigilate. Dacă sunt desigilate se pot returna doar dacă nu au fost folosite/instalate/montate.
- Produse resigilate.
10. Conținutul. Drepturile de autor
Pozele şi descrierile produselor de pe site sunt exemplificative, însă pot apărea unele discordanțe.
Întregul conţinut al site-ului www.veselfluturas.ro (texte, imagini, video, cod etc.) sunt proprietatea SC. VESEL FLUTURAȘ SRL şi sunt protejate prin Legea drepturilor de autor şi prin alte legi privind dreptul de proprietate intelectuală. Încercările de a le prelua, prin orice mijloace, sunt ilegale şi, în măsura în care vor fi sesizate, vor fi deferite justiţiei.
Data ultimei actualizări: 16.04.2024